Pamięć 0.3!

Cześć, wydałem dzisiaj nową wersję projektu Pamieć. Zmieniłem lekko podejście co do odpalania programu. Zaimplementowałem dodatkową metodę ŁMS (Łańcuchowe metody skojarzeń), więc z racji tego na daną chwilę możesz wykorzystać trzy metody do nauki pamięci:
  1. Łańcuchowa metoda skojarzeń
  2. Zakładki obrazkowe
  3. Rymowanki liczbowe
Więcej informacji znajdziesz wpisując python pamiec.py POMOC.

Dwa screeny z programu:


PS Wyjeżdżam dzisiaj do Francji i wracam za tydzień, więc wątpię, abym w tym czasie wypuścił jakieś aktualizacje dotyczące programu. Mam nadzieję, że podczas jeżdżenia na snowboardzie wpadną mi pomysły na kolejne wersje programu :) Życzę miłej nauki.

Comments

Popular posts from this blog

GitLab - extends keyword

GitLab - trigger keyword

Managing Secrets in GitLab / Git